Přeskočit na hlavní obsah

Zázrak mezi řasami aneb Babewings

Krásný den všem,
Každá z nás máme někdy den, kdy chceme vypadat skvěle, ať už za jakýmkoliv účelem. Ale také máme každá z nás den, kdy se nám do toho moc nechce a už vůbec nechceme řešit nějaké lepení řas, či něco podobného. Měla jsem možnost vyzkoušet řasy od české značky Babewings a v dnešním článku Vám je představím.


Mezi mé oblíbené nalepovací řasy patří ty o PLH Beauty. Myslím, že Péťa s těmito řasy odvedla skvělou práci. Jsou úžasně jemné, jelikož jsou vyrobeny ze syntetického hedvábí a ještě navíc jsou netestované na zvířatech/vegan friendly. Řasy jsou úžasně seřazené, jedna řasa přes druhou a na oku vypadají přirozeně, ačkoliv to jsou stále umělé řasy. Jak jsem již říkala, obdržela jsem řasy Babewings a rozhodla jsem se je trochu porovnat.


BabeWings
Babewings jsou magnetické řasy, které dokáží obohatit vaše přírodní řasy a vytvoří tak vzhled přirozených a dlouhých řas. Každá řasa obsahuje sadu ultralehkých mikromagnetů, díky kterým se řasy připevní během mrknutí oka. Výhoda je v tom, že si nemusíte dělat starosti s lepidle, nemusíte čekat, až se řasy pořádně připevní, s Babewings je to daleko jednodušší. Babewings můžete mít všude s sebou, a tudíž můžete vypadat oslnivě, kdykoliv budete potřebovat. Pro ještě přirozenější efekt můžete své řasy a magnetickými spojit řasenkou. Aby si vybral doopravdy každý, jsou pro zákaznice k dispozici tři varianty - Glamour, Dramatic a Luxury. Glamour jsou nejméně výrazné, Dramatic je taková "zlatá střední cesta" a Luxury jsou naopak nejvíce výrazné. Díky řasám Babewings se už nebudete muset obávat podrážděných očí od lepidla, či poškození řas. Kromě toho tyto řasy ve dne, v noci a vydrží vám několik měsíců.


Já sama jsem z nich nadšená. Nečekala jsem, že to bude až takový zázrak. Řasy jsou na oku opravdu během vteřiny a navíc se dají skvěle tvarovat a oku se přizpůsobí. Jak říkají členky týmu Babewings, jejich cílem je, aby se každá žena cítila krásná a já si myslím, že díky Babewings každá může být!

Na závěr bych chtěla moc poděkovat celému týmu Babewings za skvělou práci, kterou pro zákaznice dělají a také za věnování tohoto balíčku. Jmenovitě pak slečně Stelle s kterou jsem komunikovala:) Ještě jednou díky moc a hodně úspěchů i nadále!

S láskou,
Vaše Looksbystep♥

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Jak na zdravé mlsání?

Ahoj všichni, zdravím vás zase opět u nového příspěvku. Nevím jak vy, ale já jsem absolutní milovník jídla a všech možných dobrůtek, ať už slaných či sladkých. Na druhou stranu je teď čas různých výzev a každý cvičí jako zběsilý. Já jsem však nalezla východisko a díky společnosti GRIZLY ( www.grizly.cz ) jsem si opatřila zásoby zdravého mlsání. Mým prvním tipem jsou rozhodně oříšky a na tomto eshopu jich najdete nespočetné množství - od para ořechů, přes mandle, kešu, lískové ořechy a pistácie. Vybírat můžete i v množství, v nabídce jsou jak kilové balíčky, tak ty poloviční. Kdo si nevybere z ořechů, možná se mu zalíbí sušené ovoce, různá semínka či dražované plody. Sama za sebe mohu doporučit sušený ananas, který je doopravdy výborný a skvěle doplní každou snídani! Pokud máte zálusk na nějakou „slabůstku“, úplně se nabízí různá másílka – kešu, arašídová, mandlová a mnoho dalších. Já si do košíku přidala ještě „Grizlíky“. Jedná se o želé medvídky, avšak jejich zdravější var

Summer clothing tips

Summer is fast approaching, so it's time to think about what clothes we should buy for the summer. In today's article, I'll show you some of my tips that will never betray. This jumpsuit dress you can buy in ZARA stores Dresses are never enough, so neither these should they be missing in your wardrobe. In addition to their appearance, they are practical and suitable for everyday wear in summer steam days. Under the short skirt are sewn shorts so you do not have to worry about anything because people will not see anything you do not want. So for me it's definitely a thumb up. These one-piece swimsuits you can buy on R omwe.com My second tip is one-piece swimsuits. Nowadays, older fashion returns and the exception is neither one-piece swimsuits. The advantage is that they are not only for lean models. Would you like a flowered pattern, a pineapple, flamingos pattern, or rather something simpler? Fantasies are not limited and you can choose between a w

Holanďanka

Čtení miluji a myslím si, že nejsem jediná. Musím přiznat, že přečíst knihu, kterou přečíst musíte a která Vás třeba nebaví, to je opravdu oříšek, tedy alespoň pro mě. Avšak pokud mám v ruce knihu, do které se „začtu“, stačí jen lousknutí prstů a už otáčím poslední stranu. Dneska bych Vám chtěla představit knížku s názvem Holanďanka a nebudu Vás napínat, přečetla jsem ji na jeden zátah. Holocaust. O tomto tématu bylo napsáno již nespočetné množství knih, doopravdy nespočetné. Ačkoliv se někomu může zdát, že toto téma se omílá stále dokola a knihy se drží stále stejného či alespoň podobného okruhu témat, musím, alespoň, co se mě týká, odporovat. V součastné době vychází mnoho knih z období holocaustu a sama za sebe musím říct, že většina z nich jsou velmi povedené. Ať už se jedná o literaturu faktu, či „pouze“ smyšlené příběhy z tohoto období. Každý autor se snaží udělat svou knihu něčím výjimečnou a to se, alespoň dle mého úsudku, Ellen Keithové podařilo. Hlavní hrdinkou je Ma